2023 Kerstmarkt op 08 en 09 december

De werkgroep is al weer in voorbereiding op de kerstmarkt 2023. Ook dit jaar hopen wij weer een gezellige markt voor Montfoort Linschoten te kunnen verzorgen en u een gevarieerd aanbod en programma te kunnen bieden. Voorop staat ontmoeten en gezelligheid!

Aanvangstijden:

Vrijdag 08 december, van 13:00 tot 17:00 uur

Zaterdag 09 december van 10:30 tot 16:00 uur.

Deelname

Voor hen die het leuk vinden om hun hobby op de kerstmarkt te presenteren, kunnen ze zich nu via de contactpagina zich aanmelden. Vermeldt naast u naam en telefoonnummer,  ook wat u maakt. De stichting stelt ruimte in kramen gratis beschikbaar. Wij gaan in principe uit van twee deelnemers in een kraam van 3 meter; dit om zoveel mogelijk deelnemers en variatie een kans te geven. Denkt u hiermee niet uit de voeten te kunnen, laat het ons dan weten opdat wij de mogelijkheden voor meer ruimte kunnen onderzoeken.

Voorwaarden voor deelname:

•  Het geen dat u maakt, toont en/of verkoopt

- moet in de sfeer van kerst passen

- mag geen conflict veroorzaken met de aard en de geest van het kerkgebouw.

- mag niet vanuit een commerciële activiteit  zijn.

• Het stichtingsbestuur  bepaalt uiteindelijk wel of niet deelname.

Vrijwilligers gevraagd

Lijkt het u leuk om mee te helpen met het op en afbouwen van de kerstmarkt of op de kerstdagen zelf als stand bemanning, gastvrouw of gastheer of vind u bakken leuk, of bent u creatief met  maken van kerststukken? Wij kunnen u goed gebruiken en stellen het zeer op prijs als u ons komt meehelpen.

Aanvangstijden deelnemers:

Deelnemers aan de markt kunnen starten met de inrichting van hun kraam: vrijdag  vanaf 11:30 en zaterdag vanaf 09:30 uur.

Foto Kerstmarkt 2022