Sponsering

De stichting is een groot voorstander van verglazing van Montfoort en Linschoten omdat zij van mening is dat glasvezel veel bijdraagt aan de ontwikkeling van de gemeente en haar gemeenschap, zeker omdat Montfoort Linschoten veel buitengebied kent. Daarom is zij van het begin af al promotor van dit project. De stichting neemt deel aan de actie die Trined heeft lopen om verenigingen of stichtingen te ondersteunen. Door u bij hen in te schrijven kunt u een vereniging of stichting steunen; voor elk lid dat kiest voor de vereniging of stichting krijgen zij 10 Euro. Bij 50 of meer wordt dat bedrag zelfs verdubbeld.

Een goede keus om over te gaan op glas en te kiezen voor Trined , goed voor u zelf en goed voor Montfoort Linschoten. En het kan ook goed zijn voor de stichting indien u ons steunt door ons te kiezen voor sponsoring.  Al vast onze dank.
U kunt u eerdere keuze ook nog wijzigen totdat u aangesloten bent.

De stand per 7 januari 2020 is.

Vereniging Totaal stemmen Actief Q4 2019 Vergoeding
Badmintonvereniging Luck Raeck 2
Belangen Vereniging Willeskop 16
Brandweervereniging Eenheid Montfoort 46 1 € 10,00
Christelijke Schoolvereniging Obadja 10
Scouting Montfoort 32
Stichting vrienden van de Johannes de Doperkerk 39 1 € 10,00
Tennisvereniging Montfoort 21
Toneelgroep Graaf Jan 12
Volleybalvereniging De Valk 24
ZijActief Montfoort 5

Tank en Schenk

Met het unieke spaarsysteem van Tank & Schenk kun je bij een tankbeurt bij Shell Heeswijk goede doelen steunen. Voor iedere liter brandstof kan de je 1 cent schenken aan een lokale vereniging of goed doel.

Zie voor meer  Tank & Schenk