Kerstmarkt 2019, net even anders.

We mogen alweer terugkijken op een mooie kerstmarkt 2019. Twee dagen van elkaar ontmoeten in een gezellige kerstsfeer; er was voor ieder wel iets leuks. Buiten was het nat, koud en winderig maar binnen op de kerstmarkt was het aangenaam, de bezoekers namen de tijd om rond te snuffelen, voor een kopje koffie, thee of ander lekkers. De standhouders hadden al hun creativiteit naar boven gehaald om een mooi aanbod te presenteren. Er was veel aandacht besteed aan de kerststukken zodat er veel diversiteit in vormen en grote kon worden aangeboden. Koren en muzikanten hadden zich goed voorbereid om tegen het geroezemoes op te musiceren. De arrenslee kon worden gebruikt voor een mooie foto momentje en je kon je zelfs verkleden als kerstman. Ook Kinderen konden o.a. kerststukjes en engeltjes maken. En dat zijn maar een paar details van activiteiten.

Wij zeggen dank aan alle vrijwilligers en sponsors die hebben bijgedragen in de voorbereiding of op de dagen zelf. Voor jullie een dikke pluim!

Wij wensen u fijne kerstdagen, alle goeds een gelukkig en gezond nieuw jaar.

Klik hier voor een impressie van de twee dagen.