Kerstmarkt 2022

De werkgroep Kerstmarkt organiseert in samenwerking met de Stichting Vrienden op vrijdagmiddag 9 december en zaterdag 10 december opnieuw een Kerstmarkt in de RK kerk.

Wij willen aan mensen met verborgen talenten de kans geven om  in een kort optreden te schitteren en de kerstmarkt op te vrolijken met  bijvoorbeeld zang, dans of als muzikant. Open voor solisten of kleine groepjes.

Wij zoeken ook hobbyisten die iets van hun hobby willen laten zien en dat past in het thema van de  kerstmarkt. Ben je creatief, maak je bijvoorbeeld  kaarsen,  kerstdecoraties, kerstkaarten of wil je iets demonstreren, dan is dit je kans. Je krijgt gratis een gedeelte van een kraam om dit te tonen.

Voor nadere informatie of opgeven via e-mail: kerstmarktjohannesdedoper@gmail.com

Als Coronabeperkingen ons niet de das om doen, hopen wij er weer een heerlijk feest van te maken. We maken de kerkzaal dan weer leeg voor een groot aantal kramen en tafels zodat de deelnemers mooie dingen kunnen laten zien en misschien wel leuk voor u, om  iets te kopen. Het terras/koffiehoek is dan weer sfeervol ingericht voor een kopje koffie, thee en/of iets lekkers om heerlijk te genieten, sfeer te proeven en bij te praten.

De kerstmarkt is open van:

vrijdag van 13:00h tot 17:00h en

zaterdag  van 10:30h tot 16:00h

De toegang tot de kerstmarkt is gratis.

Note:

De kerstmarkt is niet open voor professionele of semi professionele deelnemers.

Voor de standhouders: vrijdag kan de opbouw van uw kraam beginnen 1,5 uur voor aanvang, zaterdag 1 uur voor aanvang..