Kerstmarkt 2022

De werkgroep Kerstmarkt organiseerde in samenwerking met de Stichting Vrienden op vrijdagmiddag 9 december en zaterdag 10 december opnieuw een Kerstmarkt in de RK kerk.

Na twee jaren van Corona konden we weer een prachtige kerstmarkt organiseren voor Montfoort / Linschoten. De kerkzaal was daarvoor leeggehaald en konden we 13 kramen en diverse tafels en hoeken gebruiken om, met veel creatief talent, mooie kerstspullen te presenteren.

Het belangrijkste is een gezellige plaats om elkaar te ontmoeten, te spreken, te genieten van een kop koffie of iets anders lekkers en toe te leven naar de kerst.

Beide dagen werden goed bezocht, zo goed zelfs dat enkele vrijwilligers die avond nog aan het bakken gingen om de voorraad lekkers bij de koffie weer aan te vullen.

De markt werd opgeluisterd door zangers en muzikanten die de sfeer goed wisten te versterken. Er was een mooie variatie aan standhouders die met veel creatief talent een ruim en gevarieerd aanbod op de markt brachten. Het aantal standhouders was groot zodat velen het met een halve kraam moesten doen.

Dank aan allen die hebben bijgedragen aan deze geweldige kerstmarkt maar natuurlijk ook aan allen die de markt hebben bezocht. Voor een foto impressie van de markt, klik hier !