Kerstmarkt 2020

In 2020 houden we de kerstmarkt voor de derde keer in het kerkgebouw op 11 en 12 december. De opzet is in grote lijnen gelijk.De werkgroep kerstmarkt verzorgt weer enkele kramen met eigen gemaakte kerststukken , kerstdecoratie en een koffiecorner.  Creatieve mensen uit Montfoort en Linschoten mogen hun talenten inzetten om iets van hun zelf te laten zien of horen. Hobbyisten die kerscreaties maken mogen deze laten zien en wat ze kwijt willen of over hebben mogen ze te koop aanbieden. Zij krijgen daar een tafel/kraam of een deel ervan om hun spullen uit te stallen. Er zijn geen kosten aan verbonden en elektra is aanwezig. Er zijn wel een paar voorwaarden:

• het mag geen commerciële activiteit zijn;
  • het moet passen in de sfeer van kerst;
  • men is bewust dat de activiteit plaats vindt in een kerkgebouw met een kerkelijke functie;
  • verkoop van voedsel of drank voor directe consumptie is niet toegestaan en
  • men brengt de tafel/kraam zelf in sfeer

Mensen met een zang/muziek of voordracht talent zijn van harte welkom

• Ze krijgen een gratis podium en
  • hoewel bezoekers van de markt kunnen kijken en luisteren, moeten de performers  bewust zijn dat het een markt is en dat mensen langslopen en praten.

Aanmelden kan met ingang van september. Stuur hiervoor een mail naar kerstmarktjohannesdedoper@gmail.com.  Aanmelden is geen automatisch toewijzing.

Wil je ook helpen als vrijwilliger?

Deze kerstmarkt komt tot stand door de inbreng van vele vrijwilligers. Vrijwilligers die kerstspullen en kerstgroen aanleveren of beschikbaar stellen,  meehelpen met het maken van kerststukken, zorgen voor kraambezetting, taarten en andere lekkernijen maken of bakken, helpen bij het leegruimen en opbouwen van de kerkruimte, helpen bij de kerstversiering, kramen beschikbaar stellen, kramen opzetten en afbreken, enzovoort. Vele handen maken licht werk en het is leuk om met anderen samen een resultaat neer te zetten. Je bent van harte welkom!

Lijkt het je iets om mee te helpen of bij te dragen, meld je dan aan via onderstaande e-mail kerstmarktjohannesdedoper@gmail.com

Houdt de site in de gaten, want het is zo weer september en kerst.