Rabo ClubSupport

Een hartelijke dank aan de Rabobank leden die hun stem aan onze stichting hebben gegeven. Met uw stem heeft u weer een mooi bedrag bijeengebracht waarmee we als stichting mooie activiteiten mee kunnen voor Montfoort/Linschoten kunnen organiseren. We zijn heel blij dat u, uit de ruime keuze van verenigingen en stichtingen, ons mee hebt genomen in uw stemkeuze.

Nogmaals, hartelijk dank.

Donderdagavond 04 november 2021 werden we ontvangen door de Rabobank "Utrechtse Waarden" op de feestelijke finaleavond bij de Hockey Club IJsseloever (HCIJ) te IJsselstein.
De heer Hans Benard, Directeur coöperatieve Rabobank, hield de avond spannend door de enveloppen, die we al bij het binnenkomst ontvingen, dicht te laten houden.
Olympisch topsporter Rianne de Vries, lid van het nationaal team, Olympisch topsporter, Europees en Wereldkampioen, heeft de gasten meegenomen in de wereld van de schaatswereld Shorttrack.
Hierna mochten de vertegenwoordigers van de clubactiedeelnemers hun enveloppe openen en zien wat de stemmen voor hun vereniging of stichting hadden opgebracht. Onder het genot van een drankje en hapje mochten we deze avond afsluiten met voor een ieder een mooie financiële bijdrage.

Dank aan de Rabobank en haar leden.