Monumentendag 2020

12 september zetten we de deuren weer open voor Open Monumentendag. Het thema van dit jaar is "leermoment".

Lees meer over het algemene thema leermoment.

Concert verzorgt door de  stichting Oude Hollandse Waterlinie, 2020.

Samen met het projectbureau stichting Oude Hollandse Waterlinie weer een concert verzorgen op deze dag.

Het concert gaat definitief door. De toegang is gratis. Er is ruimte voor maximaal 100  personen; reserveren is niet nodig maar vol is vol.

De RIVM richtlijnen worden gevolgd. Bij binnenkomst kunt u zelf uw gegevens registreren, deze gegevens worden maximaal 14 dagen bewaard en daarna vernietigd. In het gebouw wordt u begeleid naar een zitplaats. Toiletten kunnen niet worden bezocht, aan het einde van het concert wordt u verzocht de kerkzaal te verlaten en de doorstoom naar buiten te bevorderen.