Concert met Projectkoor zaterdag 4 april 2020 (Afgelast)

In verband met de op  12 maart afgekondigde maatregelen ter bestrijding van het coronavirus gaat dit concert helaas niet door!

In samenwerking met de Stichting Cultureel Montfoort organiseren wij voor de vierde keer een Passieconcert. Gelet op het succes van het voorgaande seizoen, is duidelijk geworden dat wij een soortgelijk concert ook in seizoen 2020 moeten organiseren.

Michiel Rozendal zal de directie voor het koor van 88 leden  verzorgen.
Op het programma staan onder andere Ombra mai fu van Handel, Koralen uit de Johannes Passion van Bach en werken van Chilcott, Franck, Duruflé , Rutter eb Nilsson. Bekende en minder bekende werken.
Het koor zal muzikaal ondersteunt worden door Wim Brands op piano/vleugel en orgel, violiste Anuschka Franken en cellist Jos Teeken zal het geheel completeren.
Het wordt een mooi concert, mooie muziek en goed in het gehoor. Een prachtige kennismaking met de klassieke muziek.

Wilfred Kemp zal deze avond presenteren en de werken toelichten.

Het concert wordt gegeven in de RK. Kerk Montfoort, aanvang 20.00 uur. Kerk open vanaf 19.30 uur.
Kaarten reserveren via website € 12,50 van cultureel Montfoort en vanaf 19.50 uur in de hal van de kerk ; pinnen is niet mogelijk.

De prijs is inclusief koffie/thee voorafgaande aan het van het concert. Na afloop is er eveneens een mogelijkheid om iets te drinken in de kerk.

RK Kerk Montfoort
Pastoor Spaanplein 2
Montfoort

Klik hier om direct te reserveren.

De meest actuele informatie vind u op de site van cultureel Montfoort

Foto van het projectkoor 2020

Voor een indruk van het concert van het jaar 2019 enkele foto's.